Olen ilmeisesti kirjoittanut Fallenbergin kartanon nukeista hieman epäselvästi, koska  minulta on nyt kyselty teenkö nukkekotinukkeja tilauksesta.

En tee nukkekotinukkeja, enkä muitakaan nukkeja tilauksesta, ainakaan toistaiseksi.

En ole vielä itse muotoillut nukkekotinukkeja, ainoastaan suurempia posliinukkeja.

Kirjoitankin sivuilleni, joissa kerron nukeistani, kenen tekemiä nuket ovat,kun vain ehdin.

Olen tehnyt nukkekotinukkeja vain itselleni ja tein ne ostamistani posliiniosista, joista osan olen maalannut.

Suurimman osan nukeistani olen ostanut valmiina useiden vuosien aikana ystävältäni Liisa Saloselta, joka on myynyt nukkekotinukkeja vuodesta 1992 lähtien Vanhan nukkemarkkinoilla. Kahtena viime vuotena hän ei ole ollut myymässä nukkejaan sairauden vuoksi, mutta hän kertoi juuri äsken, kun hänelle soitin, aikovansa  tulla taas seuraaville markkinoille.

Sitten minulla on yksi Heidi Ottin nukke (piikalikka Liisa), yksi Erna Meyerin Studion nukke (Kartanon isäntä Karl), kolme Taru Astikaisen muotoilemaa nukkea (nuori herra, jolle tein ne kengät, nuori neitokainen, jota ei ole vielä kuvattu, koska hänellä ei ole vaatteita ja useita vuosia sitten ostamani piikatyttö, jota ei ole blogikuvissani, hänellä on vain korsetti yllään. Pukunsa hän joutui luovuttamaan Liisalle, koska puku sopi paremmin Liisalle.)

Minulla on edelleen kymmenkunta nukkea pukematta ja osa nukeista on vasta osina. Suuressa kartanossa pitää olla paljon väkeä.