Olimme helmikuussa Punaisella merellä viikon. Sää oli mitä parhain, 30-40 astetta lämmintä ja auringon paistetta. Kanssamatkustajat olivat erittäin miellyttäviä .Laulajattaret  Mari Palo ja Sanna Majuri lauloivat tietenkin upeasti ja myöskin Kari. Seppo Hovi oli laatinut loistavan musiikillisen ajan kuvauksen 25 -vuoden ajalta. Risteilyhän oli Kristiina Cruisesin 25-vuotisjuhlaristeily. Harmikseni olin juuri silloin, juhlapäivänä sairas, enkä voinut osallistua juhla-koktailtilaisuuteen, enkä kuunnellä juhlakonserttiakaan. Edellisillan juhlapäivällinenkin kapteeninpöydässä jäi minulta väliin. Onneksi kuitenkin kuulin "tyttöjen" laulavan muina päivinä, etten sentään jäänyt kaikesta paitsi. Kaikesta huolimatta minulle jäi mitä parhain mieli risteilystämme.

Palatessamme lauantain ja sunnuntain välisenä yönä  kotiin, meitä odottikin todella ikävä yllätys, sillä koiramme Tiisukka oli sairas. Onneksi Eläinlääkäriasema Mevet päivysti sunnuntaina, joten saatoimme viedä Tipsukan lääkäriin. Röntgenin ja ultraäänikuvauksen tulos oli lohduton. Tipsukan perna ja maksa olivat aivan kasvainmassan peitossa ja vatsassa oli nestettä, jonka vuoksi Tipsukka oli kuin potkupallon niellyt. Niin jouduimme jättämään jäähyväiset rakkaalle Tiisukalle silittelemällä hänet ikuiseen uneen. Onneksi hän oli jo 12½-vuotias. Olin kyllä uskonut hänen elävän vielä useamman vuoden, niin pirteä hän oli.

Tässä pari kuvaa Tipsukasta

Nyt olen yrittänyt hullun lailla tehdä nukeille vaatteita ja olen myös valanut kannuja ja vateja pikku Madame Sidonielle. Lasitus oli ongelma, kun en ollut koskaan aiemmin lasittanut mitään. Tämä on parasta terapiaa.