Irja lähetti taas mallikengät, jotka sopivat yhdelle niistä pukemattomista nukeistani. Pukusuunnitelmani menivät hiukan uusiksi kenkien vuoksi. Kengät ovat kaksiväriset,vaaleaa rosaa ja tummaa luumun/viininpunaista ja hyvin, hyvin suloiset piparkakkureunakoristeineen. Olin ensin kovin ymmälläni, mitä tekisin, kun olin niin varma suunnitelmani sopivuudesta pienelle Jumeau Tristelleni. Puvun piti olla pääväriltään hennon vihreä ja toisena värinä rosaa taftia. Minulla oli jo silkit valmiina odottamassa vain ompelua. Muistin kuitenkin, että kätköissäni on Stockmannilta kauan sitten ostamani kuponkikangas, ohutta pienikuvioista silkkijaquardia, jonka olin värjännyt. Väri oli lähes sama kuin kenkien, vain hailakampi. Koko suunnitelma parani kertaheitolla, sillä nuken poskien väri korostui tumman värin ansiosta.

Innostuin neulomaan nukelle helmilaukkua, vaikka sen Paris Beben vaatteet ja helmilaukkukn ovat vielä kesken. Olen niin viehtynyt helmitöistä. Kumpaankaan pikkulaukkuun en ole todella tyytyväinen. Otin mallin Gildebriefistä, kun en jaksanut ruveta tekemään mallia itse. Se on NIIN suuritöistä. Virheitä tulee helposti. Ehkäpä se seuraava sitten. Nyt olen tehnyt 5 laukkua jo.

Kuvia en pysty nyt laittamaan mistään, kun se kamera on rikki. Lapsenlapsi tulee tänään kotiin Saksasta, joten ehkäpä taas saan jonkun kuvan.